عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سلام عزیزانی که به وبلاگ من سر میزنید.امیدوارم از وبلاگ من خوشتون بیاد. در این وبلاگ هرگونه عکس ، جک ، دانستنی ها ، ضرب المثل ، چیستان ، چیستان های فکری و ... وجود دارد . با تشکر فراوان (سعید)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان JOke--ChiSTan--DanEsTani Ha و آدرس joke-chistan.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 644
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


آمار مطالب

:: کل مطالب : 644
:: کل نظرات : 23

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :

RSS

Powered By
loxblog.Com

AxE - JOke - ChiSTan - DanEsTani Ha

تصاویر نسل پنجم مرسدس‌بنز کلاس C
شنبه 28 خرداد 1390 ساعت 15:45 | بازدید : 462 | نوشته ‌شده به دست سعید | ( نظرات )

نسل پنجم کلاس سی مرسدس بنز، سال 2012 وارد بازارهای اروپایی و ایالات متحده خواهد شد. بهبود ایمنی، افزایش بهره‌وری و به کارگیری فناوری‌های روز دنیا در طراحی و بخش هدایت و کنترل این خودروها مشهود است.

در حال حاضر نمونه‌های متعددی از کلاس سی مرسدس بنز دارند وارد بازار اروپا می‌شوند از میان آنها می‌توان به سدان جدید، کوپه 2011 و سدان و کوپه AMG اشاره کرد. ورود این سه خودرو جدید برای سال 2012 پیش‌بینی شده و هنوز خبری از اعلام قیمت‌ها برای مدل‌های 2012 نیست.

پشتوانه نسل پنجم مرسدس بنز کلاس سی که اولین‌بار در سال 1982 و با نام W 201 توسط این شرکت رونمایی شد، فروش بیش از 8.5 میلیون دستگاه از آن در سال‌های گذشته است که هنوز ادامه دارد. نمونه‌های تازه این کلاس، لوکس با امکانات جالب توجه طراحی شده و در آنها بهره‌وری و ایمنی حرف اول را می‌زند.

به گزارش آتوبلاگ، در این سدان جدید 3 موتور تازه با بهره‌وری بالا، جعبه‌دنده اختصاصی و امکانات داخلی و ایمنی پیشرفته متعلق به نمونه‌های گران‌قیمت این نام تجاری کار گرفته شده است. این امکانات شامل سیستم کمکی تشخیص مسیر، سیستم کمکی برای ترمز، تشخیص نقطه کور و بخش کمکی پارک خودرو همراه با بخش انطباقی برای چراغ‌های جلو که جهت آنها را مطابق تغییر مسیر، تغییر می‌دهد، خواهد بود. در نتیجه این نمونه‌ها فاقد موتورهای دیزلی خواهند بود و از جعبه‌دنده دستی و خطاهای فاحش راننده هم خبری نیست.

موتورها زیر کاپوتی از جنس آلومینیوم تعبیه شده، شکل ظاهری خودروها کمی تغییر کرده و چراغ‌های ترمز نیز ال.ای.دی خواهند بود.

تزریق سوخت در هر سه موتور جدید به وسیله پاشش مستقیم انجام می‌شود. کوچک‌ترین آنها موتور چهار سیلندر و 1.8 لیتری با قدرت 201 اسب‌بخار و گشتاور نیروی 310 نیوتن‌متر است که در نمونه‌های دیفرانسیل عقب C250 مورد استفاده قرار خواهد گرفت. پس از آن موتور V6 و سه لیتری با قدرت 228 اسب‌بخار و گشتاور نیروی 300 نیوتن‌متر است که در نمونه‌های C300 4Matic تعبیه شده و در نهایت موتور 3.5 لیتری و V6 خودروهای دیفرانسیل عقب C350 مدل 2011 با قدرت 302 اسب بخار و گشتاور نیروی 370 نیوتن‌متر است.

جعبه‌دنده مورد استفاده در هر 3 خودرو 7G-Tronic، گیربکس 7 دنده و اتوماتیک بنز است. استفاده از تزریق مستقیم سوخت در موتور، یک دنده اضافه در جعبه‌دنده و کاهش وزن خودرو به افزایش بهره‌وری 15 درصدی سوخت در این خودروها منجر شده است. مصرف سوخت این موتورها به ترتیب 9.84، 11.81 و 11.25 لیتر در هر 100 کیلومتر پیش‌بینی شده است.

علاوه بر بهبود بهره‌وری سوخت این خودروها توان داینامیک آنها نیز افزایش پیدا کرده است. صفر تا 100 برای خودروهای دارای موتور 3.5 لیتری به 5.9 ثانیه کاهش پیدا کرده و برای دو موتور دیگر 7.1 ثانیه خواهد بود.

برای این خودروها 20 سیستم صوتی و ناوبری انتخابی همراه با یک صفحه نمایش 7 اینچی با وضوح بالا پیش‌بینی شده است. همانند بسیاری از خودروهای جدید امکان اتصال به اینترنت و ارتباط از طریق بلوتوث وجود خواهد داشت. برای نمونه C350 استفاده از دو حالت راحت/اسپرت پیش‌بینی شده اما حقیقت این است که در حالت اسپرت هم با یک سدان راحت و سریع مواجه خواهیم بود.

در حال حاضر نمونه‌های متعددی از کلاس سی مرسدس بنز وارد بازار اروپا می‌شوند از میان آنها می‌توان به سدان جدید، کوپه 2011 و سدان و کوپه AMG اشاره کرد. ورود این سه خودرو جدید برای سال 2012 پیش‌بینی شده و هنوز خبری از اعلام قیمت‌ها برای مدل‌های 2012 نیست.


نسل
پنجم مرسدس‌بنز کلاس C


نسل پنجم مرسدس‌بنز کلاس C


نسل پنجم
مرسدس‌بنز کلاس C


نسل پنجم مرسدس‌بنز کلاس C


نسل پنجم مرسدس‌بنز کلاس C


نسل پنجم مرسدس‌بنز کلاس C
 



:: موضوعات مرتبط: تصاویر نسل پنجم مرسدس‌بنز کلاس C , ,
|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد